10 ekimde 3400 doğdu benim de kızım bugün 4 ay 27 günlük ve geçen aya göre 230 gram almış sadece.Doktor gayet normal dedi ben emziriyorum ama bi hafta önce ön alt dişi çıktı dün de onun yanındaki yardı damağını.Dişe bağladım ben de ama doktor normal bi sıkıntısı yok dedi.Bez takibi yaptım hep idrarlı çıkıyor bezi ve günde en az 5-6 idrarlı bezi var.Ama boyuna da gitmiş olabilir diye düşünüyorum çünkü 1 ayda 4 cm uzadı sıpa 😂 Ve gerçekten hareketliler yani benimki sürekli yürütmemi istiyor ben de bilemedim 🤷🏻♀️