Busenurkaya26 Heaven bende doğum yapalı 4 ay oldu 40 ım dan 4-5 gün sonra bir kere oldum sonra olmadım tam kan testi verdim akşamına oldum şükür ki😅
RmznElf Heaven doğumdan 50 gün sonda falan oldum. Sezeryan ile ikizlerim oldu. 9 ay oldu şükür hep zamanında oluyorum
Julo Kugukiz gecici menapoz gb dusunebilirsin dedi doktorumda bana. Enzirmek hormonlari baskiladigi icin yasaniyor. Emzirme evresi son bulunca sende normale doneceksin dedi. Sirf bu gece terlemeleri yuzunden hasta olsum 1 ayi gecti. Hala iyilesemedim. Ev halki sira ile gecti hastaliktan.
Kugukiz Julo ben de gece terlemeleri yüzünden gogsumu usuttum. Bı gece uyandim çok aciyo. Usuttum sütüm içerde kaldı akmadi. Mastit oluyorum diye korktum ama hep bu terlemeler yuzundenmis.
Misssitare Heaven 4.5 aylıkken oldum ondan sonra döngüye girdi. 2 aylıkken lekelenme gibi oldu ama adet miydi anlamadım.
Bao Heaven emzirdğiniz sürece normal. Prolaktin yumurtlamayı baskılıyor. Ben doğumdan 13 ay sonra ilk adetimi olmuştum.
Burcakozoglu Ben bebeğim 21 günlükken kanamam bitti şuan bebeğim 1 bucuk aylık ve hala daha adet olmadım normal mi
NurcanErvammm Nuurrdi 2 senedir olmuyorum ilk baslarda bende oh iyi boyle diyodum simdi olmak icin can atiyorum agladigimi bilirim ayaklarin ve karnin sisiyo yaniyo sıcak basıyo surekli sinirlisin cok kotu bisey hep sorgulardim simdi anladim kiymetini
Nuurrdi NurcanErvammm iki sene gerçekten çokmuş o kadar süre olmıycağımı düşünmedim açıkçası. Emziriyor musunuz hala
Eda-yocer15 6 buçuk aylık bir oğlum doğumdan sonra düzensiz adet olmaya başladım bugün gecikmemin 10.gunu 6 tane test yaptım 3u normal kaset 3u erken gebelik testi sabah kan verdim sonuç bekliyorum sizce olsa çıkar mıydı çok korkuyorum çok gerildim
Marziye1 Eda-yocer15 bende aynı durumdayım bebeğim 3 aylıkken adet gördüm Şuan 7 aylığız bu zamana kadar 4 kere adet gördüm şubat ayında olmam gerekiyordu olmadım 14 gün geçti hala gelen giden yok. Korunuyoruz hamileliğe pek ihtimal vermiyorum ama insan yinele acaba diyor. Bir kere Test yaptım negatif çıktı yarında kan verecem garanti olsun diye. Çok araştırdım yorumlar okudum bu tarz durumda olanlar var doğumdan sonra 1 yıl içinde anca düzene giriyormuş. Bir ay adet görüp diğer ay adet görmeyen çok fazla kişi var inşallah düzensizliktendir
neolacaksimdi_ Heaven ben sezaryen doğum yaptım henüz 3 ay olmasına 6 gün var iki kez regl oldum. Bende uzun bir süre olmam diye düşünüyordum ilk regl 25 gün önceydi aşırı bir kanamam olmadı ama ikinci regl çok fazla kanama oldu hayatım boyunca boyle bir regl yaşamadım. Bebegimide emziriyorum bu arada