Nuurrdi Heaven doktorum aktif emzirenlerin 2 seneye kadar olmaması normal dedi. Biz 2 aylığız daha olmadım ve umarım daha olmam böylesi iyi 😂
NurcanErvammm Nuurrdi 2 senedir olmuyorum ilk baslarda bende oh iyi boyle diyodum simdi olmak icin can atiyorum agladigimi bilirim ayaklarin ve karnin sisiyo yaniyo sıcak basıyo surekli sinirlisin cok kotu bisey hep sorgulardim simdi anladim kiymetini
EzgiG Heaven bende bebeğim 4.5 aylıkken olmuştum arkadaşım çocuğu 9 aylıkken olmuştu emzirdiğini süre boyunca normalmiş
Esengul-Alperen Heaven 40 ım çıktıktan sonraki ay oldum hemen, ama bir ay oluyor bi ay olmuyor falan tam düzen oturmadı. Aralık ocakta oldum, şubatta olmadım bugün oldum yine. Ama 1 seneye kadar olmayanlarda var herkesin ki farklı
Kayra2811 Esengul-Alperen benimde düzensiz sanırım 40 ım bittikten 1 ay sonra regl oldum 10 gün önce de olmam gerekiyordu olmadım
GBK Heaven ben doğumdan 2.5 ay sonra adet oldum odur budur düzenli oluyorum çok çabuk düzene girdim. ama 8 ay geçmiş olmasına rağmen adet olmayan arkadaşlarım da var o da normal keşke ben de olmasaydım hiç özlememişim 😄
Artemiss_ Heaven emzirdiğini sürece regl olmayabilirsin demişti doktorum 2 ay oldu doğum yapalı 40 gün lekelendi sonra hiç gelmedi ne zaman olcak bilmiyorum
AslanCinar Heaven bende ilk kırkım çıkınca oldum sonra dördüncü ayım bitene kadar olmadım. 4. Aydan sonra düzenli olmaya başladım
Ozlem3591 Bende sezeryan ile doğum yaptım oğlum 11 ayını bitirirken ilk adetimi oldum sonra 2 ayda bir filan oldum 3-4 adet sonra düzene girdi emzirme ile alakalı çok emzirenlerde süt hormonu olan prolaktin adet olmayı baskılıyor
Beyzaerdan Heaven Normal doğum yaptım, 40 gün kanama oldu. 52.günde ilk adetimi oldum. 74.günde de 2.adetimi oldum hiç boşluk olmadı yani🥺 bebeğim şuan 83 günlük
Leyla1938 Heaven normal tabiki bir sene için normal kabul ediliyor bende ilk bebeğimde 7.ayimda oldum şimdiki bebeğimdede 3.ayimda oldum. Bence daha olmazdım depremden çok korktum adetim geldi😏