Ay bizimki de öyle her çocuğun farklı gelişim basamağı var doktor dinlemiştim heves ediyor yapıyorsa önünü kesmeyin destekleyin minik minik diye ,e kalkmak isteyen bebeği hafif pozisyonda oturtuyorum bende 3 aya girince bir yandan da korkuyorum tabi annem eyesi batar diyor . Bu arada doktorun biri eyesi batması bunca yıldır görmedim öyle bir şey yok demişti ama büyükler 🤷🏻♀️