Merhaba kızlar desteksiz oturma ile ilgili YouTube üzerinden video izlemişsinizdir mutlaka , Osman Gönülal ve Alev Oğuz Kutlu videolarında 3 aydan itibaren desteksiz oturmaya başlamamız gerektiğini söylüyor özellikle Osman gönülal ,bebeğim 3 ay 7 günlük kucağımda ve arkasına yastık koyarak hafif oturur pozisyonda bezende tam oturur şekilde tutuyorum çok kısa olmak kaydıyla ,Osman gönülalın söylediklerine göre ,fakat onlar dışında hiç kimse önermiyor en erken 4 ay 6 ay vs gibisinden yaklaşıyor , sizin düşünceleriniz ya da bildikleriniz neler . Eğer 3 ayda oturtmak zararlı ise şikayet edileceğini bile bile bir doktor YouTube üzerinden bunu yapın der mi , ya da bir bilgi vardır ve o gerçektir neden her doktor farklı bir ay söylüyor ? Görüşlerinizi merak ediyorum.