Bal_arisi_ Bendiyebiri geceden degistiriuordum sabah 11 de degistiruyordum linç yerim diye postta yazmadım 😅 aramızda linç tayfa var hep linciliyorlar
Bendiyebiri Bal_arisi_ 😂😂yapmıyorsa değiştirmeye gerek yok ki zaten çocuğunun durumunu sen biliyorsun. Zaten herkes herşeyi fazla biliyor ve isimsiz bir şekilde birbirine ağzına geleni söylüyor oda ayrı bişey
Bal_arisi_ Bendiyebiri gece sadece çiş yapıyor ilk çişte değiştirirsem iki üç günde bir bez almam gerek