Ya kızlar bebeğim 7 aylık bir aya yakındır pirinç ununa başladım sadece gece veriyorum arada emziriyorum da her sabah uyandığımda çiş ile komple ıslanmış BİM’in Jenny willy bebek bezini kullanıyorum bezi mi degistirim pirinç ununu mu birakim anlamadım doğduğundan beri bu markayı kullanıyorum 4 numara bez kullanıyoruz kızım 8 buçuk kilo gece 2 kere uyanıyor beslenmek için uzun süre değiştirmedigm icn kaçırıyor sandım gece 1 de değiştirdim sabah 5 te değiştirdim 8 de uyandığında yine batirmis kendini bezi mi değiştirsem pirinç ununu mu vermeyi bıraksam napsam bilemedim bez değiştirmem gerekse hangi markayı önerirsiniz