reryilmaz benim bebeğim de öyle emerken bile ağlıyor meme istemiyor gazından aç kalıyor resmen çocuk
Mama da vermek istemiyorum ama çok yoruldum artık çocuk sürekli kucakta evin içinde ordan oraya hoplata zıplata bi hal olduk . Geceleri de sürekli ıkınıyor uykusunda bile ağlıyor