reryilmaz bebeğiniz kaç aylık ilk aylar benim bebeğimde gazdan çatlıyordu ama şuan 4,5 aylık olduk 3. Ayında baya azaldı 4. Ayında neredeyse bitti gibi bişey rahat ettik ama şimdide diş sancıları başladı . Ben sürekli gaz masajı yapıyordum ayaklarına ileri geri karnına bebe yağıyla ovuyordum öyle öyle baya gaz çıkarıyordum bide her emmeden sonra muhakkak gazını çıkarıp yatırıyordum yediklerinize de dikkat edin mutlaka bakliyat türü mercimek ya da karnabahar fln tüketmeyin rezene ve tane kimyonu demleyip içtim o da çok fayda etmişti . Biogaia ve nurse harway kullandım