Berendeniz emziriyormusunuz bilmiyorum ama mutlaka uçak kalkarken emzirin , emzik aliosa emzigini verin basınçtan etkilenmemesi için önemli ayrıca uçağın sesiylede beslenirken genelde uyuyorlar bir digeride video izletiyorsaniz internetsiz çalışan çizgi film şarkılı videolar falan olan bir uygulamada işi görüyor baya 3 aylıkken çocuğum ilk seyhataimizi yapmıştık bir çok kez tek başıma bebeğimle seyahat ettim birde kat kat giydir uçak bazen çok sıcak bazense soğuk olabiliyor ben ona göre üstünü çıkarıyordum.