Berendeniz merhabalar, 19 aylık oğlum ve 6 uçak yolculuğu yaptık ilkinde 2 aylıktı uyuyordu, sonrasında 13 14 aylıktı gidiş dönüş olarak gidişte uyudu dönüşte durmak bilmedj ön koltuktaki yolcular oyaladı sağ olsunlar, son 3 ü ise 1 buçuk ay içinde oldu yani 17 19 aylık gidis dönüş yine gidiş aktarmalı oldu ilk uçuşta uyudu 2.de yanımızda teyzesi vardı sakindi zaten yarım saat falan sürdü dönüşte ise sakindi ama yerinde durmak istemedi çünkü 1 buçuk 2 saat sürüyor uçak yolcuğu bizm kısacası hiç belli olmuyor onlara dikkatini çekecek şeyler varsa oyun varsa sakinker yoksa meraklılar huysuzlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ büyük havaalanlarında bebek arabasında sıkıntı yok ama küçüklede (ben Balıkesir Edremit, Elazığ ve Bingöl havalanlarini deneyinledim) bebek arabası uçak inişte teslim edilmiyor bagajlarla birlikte banttan alıyorsun bekliyorsun bu kötü oluyor 😒Pegasus ile yolculuk yaptım en son kabine aldım kabin tipi bebek arabalarını yine boyutuna bakarak alabiliyorlar artık benim arabam cybex GB pockit all City sorun olmadı çanta olsa daha iyi olurdu dediler sadece benim deneyimlerim bu şekilde umarım biraz yararlı olur şimdiden iyi sakin uçuşlar 🤗