Bulgaristan-kizi Elifsenaveannesi benim adet günü 63 le öğrendim 2 gün sonra gittim 2 katına cıkmadı sonra 1 hafta sonra keseyi gördük
Elifsenaveannesi Bulgaristan-kizi işte bak adet günü diyorsun ya canım benim günüm 10 gün geçti o yüzden bi garip oldum
Elifsenaveannesi Olimbonii yaa maşallah sübhanallah Allahım esirgesin inşallah canım benim darısı bana diyelim o zaman 😊
Elifsenaveannesi E_A 2 sağlıklı bebeğim var canım hamdolsun hiç dış gebelik geçirmedim ama inşallah yükselir . Bi gün öğlene doğrular sonuçlar merakla bekliyorum dua et bana olur mu 🤲🤗
Elifsenaveannesi MeetJoeBlack yaa darısı bana inşallah canım günüm de baya geçti benim aslında bakalım
Mufettis_Gadget Elifsenaveannesi adetime 1-2 gük vardı 27 ile öğrendim ben insallah hayırla sonuçlanır 🌸
Merve_bolat Elifsenaveannesi günüm geçmemişti adetime 5 gün vardı daha test yapmama rağmen çift çizgi çıkmayınca ben hamileyim diye gitmemiştim kasık ağtım ve bel ağrım çok fazlaydı o şekilde gitmiştim hamile olduğumu öğrendim
Elifsenaveannesi Merve_bolat işte benim günüm 10 gün geçti o yüzdendi endişem ama kalmadı canım aldım sonuçları