Ezkrkctkr Önce bilip bilmeden yadırga sonra yok ne asabisiniz yükseleceğinizi bilsem yorum yapmazdım falan, ne sanıyorsunuz herkes her yargınızı anlayışlamı karşılasın, siz yargılayın sabote edin bende teşekkür mü edeyim, sizde fazlaca hadsizsiniz umarım aldığınız cevaplar kendinizi sorgulamanızı sağlar :)