Cocolingo Ezkrkctkr Satıyorum ihtiyacım yok tamamen dolap boşaltmak için keyfi , Göndermediğimi yada ne yardımlar yaptığımı nereden biliyorsunuz ?
Deletedmom_39 Cocolingo uygulama kullanıyor musun canım 👀 çünkü ben bu şekilde sünnet kıyafeti satmaya kalktım 130 lira kargo ücreti çıktı 🤦🏻♀️ Uygulamalardan satmak kargo için daha iyi
Ezkrkctkr Ben size göndermediniz ya da yardım etmediniz demedim ! Her zaman çok ihtiyaç var kıyafete, durumunuz iyiyse bence yine gönderin derim, günaha girmezsiniz… Ya da keyfiniz bilir..
Cocolingo Ezkrkctkr Ben gereken yardımı şahış ve kurumlara yaptım gerek kıyafet gerek maddi, Günahı sevabı siz dağıtmıyorsunuz haddiniz olmayan konulara burnunuzu sokmamayı öğrenin !! Evet keyfim bilir siz değil
Alpaslan_annesi Ezkrkctkr ben bu tarz duyar yapilmasini insanlarin elestirilmesini kabul edemiyorum kim nasil ne sekilde yardim yaptigini bilmeden yadirganmamali bence . Bende buraya urun yukledim mesela bende yollayabilirdim ama urunum gidiyor mu yada dogru adrese ulasiyor mu vs bir suru soru isareti insanlar guvenemiyor olabilir (ki ona ragmen mont kazak hirka hic giymedigim temiz esyalarimi yolladim) ben mesela ekstradan para tollayip orada yasayan ohtiyac sahibi bidliklwrime kesin ulasacagindan emin oldugum sekilde yaptim belkide insanlar guvendigi baska yollardan yapiyordur lutfen bu sekilde insanlari yargilamayin cunku bu tarz seyler cok okuyorum insanlari kendilerini suclu hissettirmek gibi geliyor bana kendi fikrimce söylemek istedim
biroglanannesii1 Ezkrkctkr Yardım yapmayan günaha mı giriyor ne saçma bir zihniyet!!! Herkes elinden geldiğince yardım yapar yardımın derecesi mi var günahı sevabı da siz belirlemiyorsunuz kafanıza göre konuşmayın
Ezkrkctkr Cocolingo Ne güzel yapmışsınız :) Sadece fikrimi belirttim, bu kadar yükseleceğinizi bilseydim postunuza yorum yapmazdım. Fazlaca asabisiniz. Tabiiki keyfiniz bilir, ben kâhyası değilim ya .
Cocolingo Alpaslan_annesi Kimsenin haddine değil, kimseye yaptığımızıda açıklamak zorunda değiliz ki doğrusuda açıklamamak, böyle boş yadırgamalar anca boş insanların işi, yorma kendini anlatamazsın 🌹
eymenzeynep Ezkrkctkr lütfen bu tarz satış postlarını bu şekilde sabote etmeyin.. Emin olun depremzede vatandaşlar için herkes elinden geleni yaptı, yapmaya devam ediyor. Sırf benim ailem 2 bin ayırarak tek bir aileye iç çamaşırı alışverişi yaptı. Ben ve eşim maddi destekte bulunduk . Ama ürün paylaştım diye bu benim ve ailemin yardım etmediği anlamına gelmiyor.
Cocolingo Mdngny beyaz olan elbise değil gömlek tesettürede uygun 360₺, taşlı ceket kottur oda 250 ₺ ikiside etiketli sıfır. 🌺
Cocolingo Mdngny siz sanırım sıfır kol olan elbiseyi sordunuz ben yanlış anlamışım kusura bakmayın 140 ₺ 🌹