Tatlican umayy34 Canim unu birden koyma azar azar koy yogurdukca ve eger yine sert olmaya baslarsa unu koymayi birak oldu demektir .birde margarini erittiysen ılık olmasini bekle sicakken yapma
umayy34 Tatlican diger tariflerde kabartma tozu vardı bu tarifte yoktu etkisi var mi bilmiyorum. Bir de bu tarifte ek olarak yumurta vardi. Unuda yavas yavas doktum tamam oldu :)