Edda112 Gümüşhane gelişmiş bir yer değil ki. Buraya asla gelmeyin. Cok küçük bir yer, sosyal alan sıfır. Yürüyüş yapmaya gitmek icin bile araba lazim cunku her yer yokuş. Umarim yazmamissinizdir burayi😄 2. Yilim burada, o kadar sıkıcı ki, nefret edersiniz.