Bitlisten bildiriyorum polis için rahat bir il ama çok küçük ve sürekli kar yağıyor bu da hayatı çok kısıtlıyor markete bile gitmek istemiyorsunuz şuanda her yerde bahar gelmiş ama burda hala kar var biz de çok şükür tayinciyiz gidiyoruz bu yıl burayı önermiyorum. Doğuda diyarbakır elazığ malatya batman mardin bu iller çok iyi.