ciqdemu Bebekom22 kilo aldırıyor merak etmeyin arı mamanın bi zararı yok kabız yapmaz sindirimi zorlamaz formül mamamızı hep kullanıyoruz beslenme döngüsünde red yaşadığımda bi de gece yatmadan 1 saat öncesinde filan yediriyorum memnunum
Umay_bebek1 hepi_anne Aptamil comformil i kabız bebekler için lif oranı yüksek bı mama demişti doktorumuz rahatlar bu mama da dedi dediği gibide oldu
Gamzeylul355 hepi_anne damla önereyim sana istersen bi dene bestlak diye linkini de koyuyorum bunu gercekten kullandigimda benimde öyleydi sutum artti doldu yani bide su içmeye çalış en azindan 2 litreyi bulsun su tüketimin bu dedigim damlayida alabilme imkanin varsa al mutlaka tavsiye ederim 🤌 https://ty.gl/prssgmeiij
hepi_anne Gamzeylul355 teşekkür ederim bestlak kullanıyordum zaten unuttum kullanmayi bitmesine yakin,biraktim sutum azaldı tekrar, dun tekrar başladım inşallah düzelecek çok teşekkür ederim çok dusuncelisiniz💕
Gamzeylul355 hepi_anne bende öyle valla alamadim daha sutum az geliyo streste cok etkliyo gerçekten ama maalesef stressiz yasamak cok zor
hepi_anne Gamzeylul355 gerçekten çok etkiliyor stres sut üretimini. Ama günümüz şartlarında stressiz yaşam çok zor. Çok da pahali ya alana kadar kefil kayısı suyu rezene çayı için hergün çok faydalı 2 litre de su icinde düzelir bi kaç güne inşallah