hepi_anne
Benim bebeğim 4.5 aylık yeni dogdugunda sürekli kabızlık problemi oluyodu doktorumuz Aptamil conformil önerdi onu kullandik hem çok güzel kilo aldiriyo hemde kabızlık hiç yapmiyo denemenizi tavsiye ederim. Fakat bilginiz olsun biraz diğer mamalara göre tadı acı bebeğiniz sever mi sevmez mi bilemiyorum. Bizimki çok severek iciyo hayret ediyorum 🤣🤣🤣