yaseminkarakurt Bebeğe yetememek ne demek ya niye biz kendimizi böyle ezmeye bayılıyoruz anlamıyorum. Sadece memeden süt gelmesi mi bebeğe yetmek? Ben mama veriyorum ama asla yetmek yetmemek olarak bakmıyorum olaya siz de boşu boşuna kendinizi yıpratmayın bence, gerekiyorsa verin mamayı da. Aptamil mama sma dan daha iyi bu arada onuda söyliyim
guvesra [bilinmeyen] ben de hem anne sütü hem mama verdim şimdi sadece mama alıyor. hepimiz elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz kendinizi kötü hissedeceğiniz bir durum yok. çok şükür mamalar var bebek aç kalmıyor iyi beslenebiliyor.