sedAlya siz de iyi ki varsınız :) üzülmeyin dicem ama yaşarken öyle olmuyor malesef, üzülmemeye çalışın. Sizin moraliniz de çok etkiliyor bebeğinizi Kaşık maması hakkında bilgim yok, kilo aldırır mı bilmiyorum. Ama deneyin en azından Tok tutar. Bir de ek gıda başayınca 6.ayda daha iyi olacak beslenmesi inşallah. içinizi şöyle rahatlatayım, kıyaslama olarak düşünmeyin ama kızım 7.ay kontolünde 6.900 gr idi.