Eslimebrar Azerbaycannn canım bizimkinin beslenmesi biraz sıkıntılı ama 3 u geçmemesine dikkat ediyorum
Beriska Maşallah 12 kilodan aşağı bebek yokmuş. Bi bizim bebeklerimiz ufak galiba ya da özellikle bebeği tombiş olanlar yazıyor. İnsanın yok yere morali bozuluyor bu tarz başlıklarda😅