Azerbaycannn şuan hala çoğunu anne sütü alıyor ek gıda olarak da sabahları yumarta hem haşlanmış hem omlet değişe değişe yapıyorum avakado peynir tuzsuz zeytin aralarda meyve veriyorum akşamlarıda çorba artık evde ne yaptıysam daha az tuzlu ve dha az baharatlı yemek olarakda ona göre tavuk yada ilik sulu ama çok aşırı yemiyor memede doyuruyor kendini çünkü