Okyanus48 2 kızım var ikisine de yaptırdım çok ağır rota oldu ikisinde aşı yaptırmama rağmen hastanelerde kaldık hep 3 cu kızıma yaptırmadım insallah olmaz ama illaki olucak fakat aşı da çözüm değil ben bunu bırakır yaşadım çok zor 😥
Aslummhn07- Gmzemsll doktor tavsiye etmişti bize yaptır diye zaten tıbbi sekreterim yaptıracaktım 2. Ve 4 ayda yaptırabilirsin demişti.2.ayda aşı yoktu ezcaneye parayı verdim ayırttım ucuz diye 750 liraydı 3.ayda evde kendim damlattım ilk dozu bugün de az önce ikinci dozu yaptık.yaptırmayana göre daha hafif atlatıyorsun
GSevilay65 Gmzemsll ben yaptiramadim ayı geçmişti geçen hafta rota virüsü atlattık çok şükür doktor hastane yatirilcak bidurum yok evde ilaç takviyesi dedi çok şükür geçti doktorumuz aşıyı vurulanda geçiriyor vurulmayan da dedi çok şükür ufak atlattık hastane yatan bebekler de varmış bu durumda rabbim evlatlarımızı korusun vurdurmak en iyisi aşı çok önemli
teacherozlem Busra9554 valla bazı doktorlar da çok da önermiyor belki hayatı boyunca hiç karşılaşmayacağı bir virüsü vücuda vermeye gerek yok diyen var, ya da alt yapısında alerji öyküsü olan çocuklara önermeyen ben yaptırmadım inşallah da yakalanmaz
Busra9554 teacherozlem bende kime sorduysam yaptır çok önemli Bi aşı dedi. Ölüme kadar gidebiliyor İnternette de araştırınca. Pişman olmamak için yaptırdım işte. Allahım tüm bebeklerimizi çocuklarımızı korusun..
Esinum İki çeşit rota aşısı varmış biri iki tane digeri üç tane doktorumuz sorduk hangisi daha etkili diye üçlü olanı önerdi onu yaptırdık iki tanesini oldu bir tane kaldı