Biz 2. Ay 4. Ay ve 6 ay olarak 3 doz şeklinde olacağız rotayı rotateg mi ne öyle bir markanın 3 doz olarak yaptırıyor bizim doktorumuz. 2 ayı olduk .ama bizim ki tadını beğenmedi hemen kustu tekrarlamak zorunda kaldık herhangi bi yan etki yapmıyor rota