esrasrky 1 kupa kaynamış suyun içerisine 1 tutam rezene ve 1 tutam oğulotu atıp demlendirin, sonra için. Sütünüzden bebeğinize geçsin:) sonra gazsız gece ve gündüzlere merhaba diyin🥰💙
Tugce1338 melikecaparli 4 Aylık oldu 1 aylık olduğundan beri kullanıyorum. Bio haşa günde 5 damla sab simplex 6 saatte 10 damla
melikecaparli Tugce1338 anladım çok teşekkürler benimkine 5 damla yeterli kolik değil çünkü yeni oldu , inşallah iyi gelir en kısa zamanda🙏🏻Mama ne kullanıyordunuz ben bebelac gold aptamil ve hipp organik denedim hiç işe yaramadılar
Tugce1338 melikecaparli biz mama kullanmıyoruz sadece anne sütü kullanıyoruz.İnşallah biran önce düzelir bebeğiniz rahatlarsınız
SelinGoktug Kizlar biz kolik degiliz ama bizdede var 5 aylik olucak 5 gun sonra hala ben ne yersem gaz yapiyo gece gunduz uyuyamiyo. Yemeklerinize kimyon atin eger olmuyor hala devam ediyorsa gaz 1 su bardagi suya 2 tatli kasigi kimyon atin 2 3 tikirdatin kaynatin yani sonra ilimadan hafif sicakken icin tadini begenmezseniz icemezseniz 1 2 seker atabilirsiniz baktiniz yine olmuyo bebege icirin yarim cay bardagi su 1 cay kasigi kimyon 1 2 kaynatin soguyunca verin