Myagz anladım canım, uyandığı gibi mama yemek istiyor ki karnını zorla ovuyorum sonrası zaten gaz, bide atak döneminde diye sanırım ya🤦🏻♀️Hep mız mız, gazları çıksada devam ediyor bağırıp çağırmaya , uykuyuda çok seviyor uykusuz kalınca gece gazını çıkaramadığından bütün gün uyumak istiyor, mama yemicek yakında ondan korkuyorum🤦🏻♀️Neyse zamanla iyi gelir inşallah bu damla 🙏🏻