Eminerd valla benim oğlan köye annemlere gittiğimizde oradaki çocuklardan görüp yapmaya başladı tuvaletini, lazımlığına😁2 yaş 8 aylıktı. Bende oturcam . Bende yapacağım diye diye yapıyordu çişini,kakasını.
Eve döndüğümüzde klozet kapağı aldım ,onu çok sevdi ve ona oturup yapmaya başladı , öyle bitti bez hikayemiz