Merhaba canlar oğlum nisan ayında tam 2.5 yaş olacak uzmanlar 3 yaşa kadar tuvalet eğitimi verilmiş olmalı diyor oğlumda bellirli sinyaller var gibi (ama asla söylemiyor yaaa) ramazan sonrası başlamak istiyorum sizin çocuklarda sinyaller nelerdi nasıl ilerlediniz en önemlisi nasıl başladınız kendimde o cesareti bulamıyorum sanki 🥹🥹
Sizler nasıl bir yol izlediniz?