Yektaumut3 Nes94 öyle bende hiç sevmem adet olmayı ama hamile kalıp kalmadığimi düşünmek yoruyor beni 🥴
fatima Yektaumut3 emziriyorsanız adette gecikme yapılabiliyor Buda çok normal karşılanıyor ben kırkım çıkınca olmuştum ilk daha sonra yedi ay boyunca hiç olmadım yedinci ayın ortasında adet oldum.
[silindi] Yektaumut3 benimde 12 ay oldu doğum yapalı. 4. Adetimi oldum. Hepsi düzenli oldu ama bu ay 3 gün gecikti . Doğum sonrası düzensiz olabiliyomuş