Yektaumut3 Adet düzensizliği yasayan varmı 3 ay 22 gün önce normal doğum yaptım gecen ay 14 de adet oldum bu ay daha olamadim sancilaniyorum ama bir türlü adet olmadım 🥴
Ecemnr7 Yektaumut3 of bende aynı durumdayım 2 ay 21 günlük bebeğim var iki kere adet oldum geçen ay 14ü gibi bende oldum ama daha olmadım çıkdırıcam☹️
Muconunannesi Yektaumut3 bende 3 ay 21 gun oluyo dogum yapalim normal oldu dogumum ama hala adet olmadim
nazan34 3 ay sonra olmaya başladım.6.ayda 55 gün olmadım. 56.gün oldum. ilk sene düzensizlik normalmiş
Nes94 Konul95 ayy yok ben oldum olası adetten nefret ederim. Hamileyken adet olmayınca çok hoşuma gidiyodu :D emzirenlerde de olmayanlar olduğunu öğrenince çok sevinmiştim:D
Yektaumut3 Nes94 öyle bende hiç sevmem adet olmayı ama hamile kalıp kalmadığimi düşünmek yoruyor beni 🥴