Eda1525 sütüm gelmedi değil en başta da vardı ama azdır falan sarılık olur diye doğduğunda mama verdirtsim hastanede hatta evede aldık ona rağmen bir hafta sonraya değerimiz 11di bunu duyunca gece falan alarm kurup bir saate bir bi mama süt verdik bol bol evden güneş gösterdik 3-4 gün sonra 9 olmuştu değerimiz, doktor bu artık sarılık değeri sayılmıyor siz normal emzirmeye devam edebilirsiniz demişti ozaman mama vermeyi bıraktık ama hemen sonlanmayabilir 2 ay kadar sürebilir düşük değerde demişti doktor ve 1 ayı geçti komple bebeğimizin arınması