Adenmoms68 güzel anne canını hiç sıkma bebeğin toza da ihtiyacı oluyor hapşırması da oldukça normal ve hatta iyi. Sinüslerini açıyor ne güzel. Bebeğim 40 günlükken cadde üstü evimde iki kediyle yaşarken tozdan geçilmiyordu. Hem robot süpürgem hem kurutma makinem de vardı ama toz illa ki oluyordu. Ben de çok takılıyordum onun o bebek teninde boynunda toz taneleri gördüğümde ama şimdi toz toprak içinde büyüyen çocuklara şahit olduğumda çok fazla takılmışım diyorum. Halbuki bizim yaşadığımız ortamda büyüyecek her şeyi değiştirme gücümüz de yok o yüzden ne kadar çabuk alışır adapte olursa o da biz de rahat edeceğiz aslında :) Muhtemelen zamanla sizin de düşünceleriniz değişecek belki takılmamaya başlayacaksınız ama bebişler küçükken her nokta bize endişe verebiliyor, çok normal :)