Mrv135 yani şuan çözümü olacak bişey değil beim için robot süpürge alamam durumum yok zaten depremzede olarak yerleştik şuan bir eve temizliyorm ama toz yine aynı hatta şuan bebeğim üç dkya bir hapşırma ya başladı gözlerinden yaşlar geliyor doktora gitmeli miyim sizce endişelenmeye başladim