Dilek006 elifinannesi95 Msj geldi 10 unda kartınıza aktarabilir veya ptt den cekebilirsiniz diye. Tc nın son rakamına göre yapıyorlr sanırm. Sizin tc bugüne mi tekabul ediyor ki
Annevebebek34 Dilek006 bana da aynı mesaj geldi dün gece 3′te baktım ödeme PTT sayfasında gözüküyordu hatta dün çekilebilir olarak gözüküyordu ama bu sabah da ayın 10′unda çekebilirsiniz mesajı geldi Bir saat sonra PTT’ye gidio vezneden çekmeyi süreceğim