elifinannesi95 Her zaman kendi IBAN numarama gönderiyodum bu gün yine göndermek için işlem yaptım fakat ; bu ödemeniz için daha önce bir talimat verme işlemi gerçekleşmiştir diyo yani kendi hesabıma mı gecicek ödeme bakıyorum geçmemiş hala neden acaba ??
AselLinamoms elifinannesi95 bende şimdi kendi hesabıma aktaracaktım bende de aynısı yazdı bende anlamdım 🤷🏻♀️
Balkupum2505 elifinannesi95 büyük ihtimal ibaninizi kaydetmissiniz e devlete direk hesabiniza gececek
anglmizgin elifinannesi95 kendi kişisel hesabına sabah geçmiş okur dün bende aynısını yaptım sabah hesabıma aktarılmıştır.
elifinannesi95 AselLinamoms demekki herkeste aynı şey olmuş yarın bekeleyelim bakalım inşallah yatar sabah
3bebeli_ana elifinannesi95 şimdi bende atmak istedim hesabıma aynı yazı bende de çıktı zar zor girdim e devlete zaten şimdi göremiyorum tekrar ne olacak acaba hesabıma yatar mı
Dilek006 elifinannesi95 Msj geldi 10 unda kartınıza aktarabilir veya ptt den cekebilirsiniz diye. Tc nın son rakamına göre yapıyorlr sanırm. Sizin tc bugüne mi tekabul ediyor ki