Tomris-Hatun bende bugün yaptırdım tarama hacamat diyordu yapan abla yoğun sinüzit ağrılarım var sülük yaptırmadan öne hacamat yaptırmalısın daha çok faydası olur dedi . benim kadar korkak biri yoktur yattım abla sırttan yapacak ben gitsem diyorum 😂😂 ama gerçekten sıfır acı asla kafamdaki gibi değildi boşuna kasmışım o kadar. beni yapılırken zorlayan şeyse tikim var baya gülüyordum 😅 dokundukça yapan abla. hiç ağrım olmadı baş dönmem olmadı çok şükür. dün oruçtum zaten yemedim bugünde yememiştim bide yarın dikkat et yeterli dedi şu an için kaşıntı var yaptırdığımı unutuyorum kaşıyorum o zaman hissediyorum acıdığını yoksa sıfır sıkıntı yaptır yani 🥰 Allahım şifamızı versin inşallah iyi gelir