Tomris-Hatun 6 aya bir yaptırırım kesik dedikleri şey o kadar kalın değil ilk önce onu bilmelisin 🥰 kesik atılırken de şöyle bir his oluyor, kaşını cımbız ile alırken hissedersin ya o cımbızın ucunu o şekilde oluyor ☺️ geçmiş olsun Allahım şifa versin inşallah 🥰🙏