Deletedmom_61 kaynana_kaciran kesinlikle çok güzel ama ben hep pamuk oranı çok olan kumaşlara baktım yakın çekimlerdende belli zaten kumaş kalitesi pişman olmazsınız
Yagmursonrasitoprakkokusu Bebekannesi2 tofisadan ben de birkaç defa alışveriş yaptım kalite olarak harika denemez. Zaten o fiyatlara da çok aşırı kalite beklemek yanlış olur. Orta şekerli diyebilirim yani
Minik-13 Deletedmom_61 ben de tofisadan iki elbise şipariş ettim o kadar kötü geldi ki kumaşı falan geri iade edeceğim
Deletedmom_61 Minik-13 doğrudur ben hep kumaslarina baktım pamuk oranı çok olanlardan aldım bide çok sevildi ürünleri var yeni kapandim elbise vs almadım
Bugleminannesi28 Bebekannesi2 tarzınız nasil acaba bilemiyorum bende bayramlık elbise var bayram için aldım ama hiç giymedim şalıyla beraber daha yeni satışa koydum. Bende yeni almıştım rengine düşüp ama rengini kendime yakıştıramadım deneyince ben salla beraber 320 e aldım eğer hoşunuza giderse size daha uyguna verebilirim
ikitosbikannesi Eliffatma0113 biraz daha klasik şıkbu elbise keten tarzı kumaş birazda kilolu gösteriyor o yüzden bu kumaşı tercih etmiyorum ☺ ama bu forumdaki arkadaşlardan alış veriş yapmayı seviyorum
Eliffatma0113 Sonsuz18 bu site güvenilir alışveriş yaptım kalitesi de güzel ama beyaz iç gösterebilir