Benim de bebeğim 3 aylık 2 . Ayında döküntüsü var biraz süt ürünlerini kes dedi bi de hırıltılı solunum oluyordu . Kestim kakası daha rahat yapıyor ama yine döküntüleri oluyor doktor daha fazla diyet şey kesemeyiz dedi sonra bide alıştırması var dedi . Valla bi de gazı var diye çoğu sebzeyi yemiyorum bi kaç bişey de dön dur . Çok zor gerçekten ne yiyeceğini şaşırıyor insan 6. Ayında denemeye başlayacaz dedi doktor sabrediyorum 🤷🏻♀️