Gunes0880 Bende bir aydır diyet yapıyorum 4 aylık oldu ama mukuslu kaka devam ediyo süt ürünleri guluten kırmızı et kestik inşallah geçer
Hasretdenizz Gunes0880 herseyi kesince anne sütünün ne değeri kalıyor çok zor bir süreç ben aç geziyorum resmen
Gunes0880 Hasretdenizz diyetisyene yönlendirdi meyve hoşaf hurma incir gibi şeyler tüketiyorum çok zor gerçekten sütüm kesilecek diye korkuyorum ama mama versem içmez bundan da eminim
Gamzeeguneey Elisela mamayla açmak daha zor ya kimsede bişey demiyor her doktor farklı bir şey söylüyor off
Elisela Gamzeeguneey evet ya insan işin içinden çıkamıyosun çok zor bir durum bende napcağımı bilmiyorum
AA201207 Fadimana42 damla derken probiyotik mi verdi acaba? Kan varsa diyete girmeniz gerekiyor ama doktorunuz neden diyet vermedi anlamadim
AA201207 Dlk55blt-rdvn 3 ay civarı gaz problemleri bitmişti manada hiç kullanmadık probiyotik kullanmıyorsanız onu kullanın rahatlatır gaz damlası ile beraber
Esmalinam Haffuse bizde de besin alerjisi çıktı kızım 20 martta 9 aylık olacak mamayıda sürekli kusuyor ilaçlı mama kullanıyoruz lansor hap kullanıyoruz yaşayan bilen varmı kusmalar ne zaman biter
AA201207 Hasretdenizz biz hiç mama kullanmadık ama emzirince alerji daha çabuk geçer diye bişey de duymadım bilmiyorum bir ilgisi var mı bu şekilde moral bozmayin bu daha çok zarar verir iyi düşünün süt arttırıcı ürünler kullanın mama işi zor kötü tat ve kötü kokulu oluyormuş alerji mamaları içmek istemiyormuş bebekler o da ayrı sıkıntı oluyor anne için
Esmalinam Haffuse ilaçlı röntgende mide kapakcıgında acıklık görüldü ordan kaçak varmış o yüzden geri kusuyor mamayı diyet verdi birde
Haffuse Esmalinam cok gecmisler olsun, bircok bebe ayniseyleri yasiyor, endise etme… InsaAllah cabuk toparlarsiniz
Dlk55blt-rdvn AA201207 nurse harveys biogaia ,sab simplex , lactacol şimdi de zinco deniyoruz özellikle geceleri bebeğim gözü kapalı uyumak istiyor ama kıvranmaktan sabaha kadar uyuyamıyor
Mervii Dlk55blt-rdvn merhaba aynı sıkıntı benim bebeğimde de var probiyotik daha da kötü yapıyor 3 farklı denedim
reryilmaz Bebikoo0 benimki 3 aylık alerji çıktı süt diyetine başlattı doktor genelde süt alerjisi oluyor dedi bekliyoruz bakalım diyet ise yararsa devam edeceğiz 40 gün. Ama bence yumurtaya da alerjisi var çünkü ben süt ürünlerini kesince hep yumurta tüketmeye başladım çocuk iyice kötü oldu çok kötü Allah yardımcımız olsun bazen sütü kesip mamaya geçmeyi düşünüyorum artık çok yoruldum
Mervii AA201207 Merhaba benim bebeğimde de aynı bağırsaklarıni etkiledi diyeti nasıl açtınız kaçıncı ayda açmaya başladınız
AA201207 Mervii Merhaba, 6.5 aylıkken kendimde yumurta ile başladık. Sonra kızıma yumurtayı açtık daha sonra süt basamaklarına göre süt ürünlerini açtık 9.ay civarı bitmişti alerji
Mervii Probiyotik kullananlar bebeğinizde ilk kullanımdami rahatlamayi gördünüz benim bebeğim kıvraniyor probiyotik verince ne kadar süre kullanmam gerekiyor rahatlaması için devam etmeli miyim kullanmaya ilk gün verdim başladı direk uyku bile uyuyamiyor