Ebru94 Cennet_annesi anladım bizim kendi evimiz ama konut kredisi ödüyoruz eşim ve ben işsisiz eşim işsizlik maaşı alıyor sadece oda 6 bin kredi 4 bin ödüyoruz 10 aylık bebegim izin masrafları ev ihtiyaçları çok skntıdayız ama ne yazık ki çıkmadı 1 sefer başvurdum tkrar deneyeyim teşekkürler
Asafveannesi1 Minigim38 benim daha yatmamış sabah hesaba atmaya çalıştım atmadı şimdi kontrol ediyorum hesabımda yok
Minigim38 Dilek006 aktarım yapamadım ki talimat yapılmış dün ptt kurum ödemelerinde öyle yazıyordu bide mesaj geldi bugün yatacagına dair hesabıma girdim yatmıştı
Dilek006 Mesaj geldi az önce cuma günü ptt den cekebilşr veya hesabınıza aktarabilirsiniz diye. Sanırım tc nin son rakamına göre işlem yapıyorlar
Asilem1 Cennet_annesi Merhaba bendede aynısı yazıyordu on gün oldu hala yatmadı size yattı mı acaba ?