Ruzgarmommy bebeğim 9 haftalık. Kabızlıktqn mahvolduk. 2 haftadır devam ediyor. İlk zaman 2 gün yapmadı acile götürdük lavmasını yaptılar. Sonra tekrar devam etti tekrar acile götürdük gene lavmasını yaptılar. Tabi sorun devam etti cerrahiye götürdüm. Makattan parmağıyla muayene etti darlık yok dedi. Fitil yazdı devam ederse uzmana göster dedi. Tabi sorun devam etti. Dün uzmana götürdüm. Kan tahlili aldı röntgen çektiler. Hiçbir sıkıntısı yok. Kilo alımı her şeyi iyi . İlaç tedavisi yapmayalım. Günde 2 tatlı kaşığı zeytin yağı ver. Bazen kabızlığın sebebi olmayabiliyor dedi 🤷🏻♀️
Etrafımdakilerde sütün yağlı kaliteli yarıyor o yüzden kabız oluyor diyorlar 🤷🏻♀️