Öncelikle merhaba güzel annelerim oğlum şu an 7 aylık ve 5. Ayindan beri kabızlık problemi yaşıyoruz ek gıdayla beraber daha da arttı. Ek gıdaya başlamadan önce hemşireme sorduğumda gayet normal demişti anne sütü aldığı için sen yemene içmene dikkat et dedi bende dikkat ediyordum kayısı olsun o tarz şeyler sürekli tükettim afedersiniz ama bende çok güzel etki ediyordu bebeğim 5,6 gün hiç yapmıyordu kakasini ama hiç rahatsız olduğunu gösteren bi belirtisi yoktu anne sütü alıyor normaldir dedim geçtim ama ne zaman ek gıdaya başladık ve aynı zamanda kan damlasına bebeğim kendini sıka sıka ıkına ıkına mahvediyor gözleri kıpkırmızı oluyo su gibi de terliyor ama yaptığı minnacık bir şey ve katı. kan damlasındandır dedim kan damlasını kestim ve biraz daha rahatladı bu arada kan damlası da ferrum kullanıyorduk yediği herseyin içine de zeytinyağı mutlaka katıyorum bu 3 gündür yine başladı kabızlığı ve yine aynı şekilde oluyor ne yapmam lazım randevu alıp drek gidicem zaten doktora sizin de aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa neler yaptınız yardımcı olur musunuz 😔