petitonunannesii bana evham yapacağınız kadar kötü bir durum yok gibi göründü. Sizin daha önceki konularınızı da hatırlıyorum, ülseratif kolit hakkında konuşmuştuk. Bebeğiniz zor şeyler yaşamış, o durumları göz önünde bulundurunca gelişimi şu an gayet iyi. Alkış baybay vs gibi şeyleri de hadi yap şeklinde değil de önünde yaparak gösterin, mesela sabah eşiniz işe giderken hadi babaya baybay yapalım gibi. Siz böyle edinmesini istediğiniz şeyleri kendiniz yapın önünde, şarkılarla vs gösterin zaman zaman. Komut kısmın takılmayın bence, komut kelimesinden de hoşlanmıyorum açıkçası 🙈 illa her dediğimizi yapmak zorunda değiller. Hatta komut alıyor denen bebekler de onları denemek için hadi şunu yap dediğimizin farkına varıp da yapmak istemiyorlar zaman zaman 😃 siz biraz daha rahat olursanız ona da yansıyacaktır diye düşünüyorum, kendinizi üzmeyin lütfen gayet normal davranışları 🌸