Senazeynep3425 Matildanil bende şuan zinco kullanıyorum. Bir aylıkken her gaz damlasını aldık neredeyse içlerinde zinco da vardı. O zaman iyi gelmemişti ama şuan iyi geliyor. 4+21 şuan. İyi gelmesine çok sevindim çünkü çok pahalı gaz ilaçları bu haftalık ilaç bitiyordu iki haftada probiyotik bitiyordu. Çok zor yetiştik o zamanlar. Şimdi zincoyla rahatız
Senazeynep3425 Senaaydin kullanılıyor. Ben sabah-aksam zinco veriyordum. Relactaz gün içinde emzirmeden önce 4 damla olarak veriyordum. Ama bebeğinizin aşırı gaz sorunu varsa yanında birde probiyotik damla kullanmanızı öneririm
Senaaydin Senazeynep3425 metsil vermişti doktor çocuk daha çok kıvranır oldu şuan onu kestim bende bliss önerdi o da biraz pahalı zincoyla anason çayına başladım biraz da böyle denim olmazsa yeni bir damla bakarım diye düşündüm
Levozge Senaaydin zinco aslında çinko damlasidir, ama içindeki diğer yaglardan ötürü gaz cikarmaya da destektir. Onun yerine probiyotik deneseniz. Bebeginiz çok gazlı degilse biogaia yeterli olabilir.
Levozge Senaaydin zinco aslında çinko damlasidir, ama içindeki diğer yaglardan ötürü gaz cikarmaya da destektir. Onun yerine probiyotik deneseniz. Bebeginiz çok gazlı degilse biogaia yeterli olabilir. İki bebeğimde de kullandim, ama her bebek farklı tabi