Senaaydin Bebeğim 40 günlük çok gazlı eczaneden zinco damla aldık yengem felan eskiden kullanmış iyi gelmiş üzerinde 3 10 yaş arası için diyor ama kullanan var mı
Matildanil Senaaydin teyzem eczacı zinco önerdi 3-6 yaş yazıyor ama kullanabilirsiniz bize kısmen iyi geldi. Nurse harveys denedim belki daha iyi gelir diye maalesef daha kötü olduk bu markayı öven çok ama sanırım bebekten bebeğe değişiyor 5 aylık olacağız daha çözüm bulmuş değilim çok akıllı bi bebeğim var ama gaz yüzünden gecelerimiz zor geçiyor maalesef
38nur Senaaydin banada sağlık ocağında ebe kullanmamı söyledi. 4 saatte bir ver dedi hem gaza hemde bağırsakların düzenlenmesine iyi geliyormuş faydasını görüyorum. Ben başka gaz damlası da kullandığım için 4 saatte bir dedi yoksa 3 saatte bir demişti
Azra07 Nurse harveys alabiliyorsun çok iyi asla gaz sorunu yaşatmadı bize birde rezene çayı çok faydalı damlayı ver 10 dakka sonra ayaklarını karnına doğru yavaş yavaş ittirerek hareket yaptır nasıl gaz çıkarır ozaman gör bak
Senazeynep3425 Matildanil bende şuan zinco kullanıyorum. Bir aylıkken her gaz damlasını aldık neredeyse içlerinde zinco da vardı. O zaman iyi gelmemişti ama şuan iyi geliyor. 4+21 şuan. İyi gelmesine çok sevindim çünkü çok pahalı gaz ilaçları bu haftalık ilaç bitiyordu iki haftada probiyotik bitiyordu. Çok zor yetiştik o zamanlar. Şimdi zincoyla rahatız
Badesmom Senaaydin ben bunu eczacı arkadaşıma sormuştum daha küçük bebekler üzerinde test yapılamadığı için öyle yazar yaş aralığı demişti. Problem değil o yani. Bir de bize o gaz damlası iyi gelmemişti mesela. Biogaia almıştık o iyi geldi. Bebekten bebeğe değişiyor damlaların faydası.
Matildanil Senaaydin günde 4 kere 5 damla veriyorum bide size önerim her gün aynı saatlerde vermeye çalışın
5467Bahar Senaaydin ben kullandım ve çok memnun kaldım doktor tavsiyesi ile almıştım ötekiler işe yaramamıştı oğlumda