manikeneko666 Musabnannesi ben gidip PTT kartla çekiyorum canım , o iş biraz olaylı bazen bir kaç gün sürüyormuş
Musabnannesi manikeneko666 tamamdır canım bunu yanında elektrik faturası ödemesini de alıyor musun acaba
Ummuhan51 Musabnannesi hemen geçer hesabınıza ben banka kartına aktarıyorum 1 saat bile sürmeden geçiyor hesaba
manikeneko666 Musabnannesi bir iki aydır evet 173 TL alıyorum , 260 TL falan geliyor o tutardan düşüyorlar üzerini ödüyorum
Musabnannesi manikeneko666 yani elektrik ne kadar çıkarsa eksikse üstünü biz tamamlıyoruz doğru mu anladım 🙈 elektrik faturasını pttye götürmem yeterli değil mi
manikeneko666 Musabnannesi 173 TL çıkıyor herkese aynı diye biliyorum canım, evet üstünü biz tamamlıyoruz ne kadar elektrik gelirse PTT ye götürüp ödüyoruz
Musabnannesi manikeneko666 yanıma para mı almam lazım üstünü tamamlamak için yoksa parayı direk verirler mi
manikeneko666 Musabnannesi para vermiyorlar canım , sen onlara para veriyorsun para olarak cekemiyorsun elektrik parasını sadece ödenecek tutardan düşüyorlar
Musabnannesi manikeneko666 şimdi anladım canım çok çok teşekkür ederim bıkmadan usanmadan cevap verdiğin için hakkını helal et 💙
manikeneko666 Musabnannesi helal olsun , estağfurullah her zaman sorabilirsin, ben sorduğumda kimse cevap vermiyordu merakını giderdiysem ne mutlu bana 🥰
Musabnannesi manikeneko666 genelde kimse böyle uğraşıp cevap vermiyor bende böyle cevap veririm o yüzden Rabbim razı olsun canım💙
Musabnannesi manikeneko666 canım ben bi şey daha sorucam ben şimdi bu parayı banka hesabına atmak istesem eşimin hesabına atabilir miyim iban ismimde kendi ismim görünüyor ve değiştirmek istesem değişmiyor
manikeneko666 Musabnannesi bunu bilmiyorum canım, ben hiç IBAN atmadım hep PTT kart ile ATM’den çektim
Musabnannesi manikeneko666 pttye gidip direkte alabiliyorum değil mi canım parayı birde PTT kart isteyeceğim inşallah kartı da oradan verirler sanırım