osibrabia UmayNaz2019 ben pedia-d yi kullaniyorum oyle bi sikayetimiz olmadi daha dogrusu damlatmadigim zamanlarda da gaz problemimiz vardi yani ondan oldugunu sanmiyorum
Mtsz4334 UmayNaz2019 oceon d vitamin kullanıyorum sağlık ocağının verdiği kabız yaptı ondan dolayı huysuzlaştı
defne6153 Semaaaa 3 damla çok fazla tek damla vericeksiniz 400 mg olduğu için sağlık ocaklarının verdiği gibi 3 damla değil Ocean içeriği yüksek olduğu için tek damla
birkucukatahan defne6153 bende ocean kullaniyorum ve doktorum damlalik şeklinde kullanıcaksanız 3 damla eger fıs fısını kullanıcaksanız 1 fıs dedi fazlada değil doktorun yönlendirmesiyle yapıyorum
Semaaaa defne6153 yanlış anladınız sanırım 1 puf zaten 3 damlaya eşit ve bebeklere 400ıu olan şişeden 1 puf veriliyor reçetesinde ve hatta şişe üzerinde de böyle yazıyor..Yetişkinler 2 puf,ayrıca 600 ıu ya da 1000 ıu olan şişeler kullabilir.
defne6153 birkucukatahan ama o 3 damla yetişkinler için reçetesine bi göz atın derim benim doktorumda tek damla dedi
defne6153 @busenuryrtts#Kullanım Şekli: Ürünü sprey başlığı ile kullanacaksanız yetişkinler için ağza 1 puf püskürtülmesi, damlalık aparatı ile kullanacaksanız 3 damla damlatılarak kullanılması önerilir. Çocuklar için günde 1-2 doz kullanılması tavsiye edilir. 20 ml'lik formda satılan ürünün servis sayısı 130 puf'dur.
Eliffhanife Bnde saglik ocaginin verdigini kullaniyidum yorumlari okuyana kadar artik vermiyorum bn kndim alip kullansan hangisini alayim ve kac damla kullanayim kizim 5 aylik
Fundali UmayNaz2019 UmayNaz2019 ocean d vitamini kullanıyorum zeytinyağı içerikli olduğundan çok memnunum.
Merve5837 UmayNaz2019 benim kızım 36 günlük eczacım sorun teşkil etmez dedi .Zaten mg ları ayrı bebeklere 400 veriliyormuş.Bizde öyle aldık
YavruKartal UmayNaz2019 Günde 3 damla. Genel manada gazlı bi bebek olduğu için damla yapıyor yapmıyor net olarak bir şey diye diyemiyorum.