birprensannesii_ evet kiloları ortalamanın altında😏bazı çocuklar bir anda boh atıyorlarmış,bana hep öyle söylüyorlar ama bakalım.Benim oğlumu da gören ay ne kadar zayıf,ne kadar minyon diyip duruyorlar..Ben kilosuna bir çare bulamadım vallahi,yemiyor da almıyor da